2012

< povratak na kategoriju

Web promocija, community servisi i social media aplikacije

Kukuriku online kampanja

www.youtube.com/watch?v=8Sx43HwrOck

Vlasnik:

Autor: Brlog

Kategorija: Web promocija, community servisi i social media aplikacije

Ideja i razvoj: Brlog (digitalna agencija), BruketaandŽinić OM (reklamna agencija), Madison (PR agencija), Omnicom Media Group (medijska agencija)

Dizajn i programiranje: Tin Kadoić, Mario Lonačarić, Bruno Babić, Mirko Sabljić, Mladen Panić (Brlog)

Ako ti se sviđa ova nominirana stranica preporuči je preko društvenih mreža.

Čitava online komunikacija Kukuriku kampanje temeljila se na novom pristupu kreiranja političkog programa, koji je radikalno promijenjen u odnosu na sve prethodne (digitalne) kampanje. Građani su mogli sudjelovati kroz komentare, pitanja, te sve dostupne medije i servise. Digitalna kampanja temeljila se na otvaranju što više načina za interakciju korisnika i Kukuriku koalicije. Središnja točka bila je web stranica kukuriku.org, a koristili su se svi postojeći društveni servisi, zatim newsletter, Keywords, Social Ads, Display Ads i regionalna premijera GDN Blasta.