2012

< povratak na kategoriju

Korporativne stranice

Iris Douglas

www.douglas.hr/

Vlasnik: Iris Douglas d.d.

Autor: WEB Marketing d.o.o.

Kategorija: Korporativne stranice

Ideja i razvoj: Palete d.o.o. i WEB Marketing d.o.o.

Dizajn i programiranje: Palete d.o.o. i WEB Marketing d.o.o.

Ako ti se sviđa ova nominirana stranica preporuči je preko društvenih mreža.

Robustan sustav koji se sastoji od dva web shopa (svaki na svojoj domeni: www.douglas.hr i www.iris.hr) s naprednim funkcionalnostima konceptualno i izvedbeno prilagođen je krajnjem kupcu, odnosno posjetitelju. Cijeli projekt je baziran na EasyEdit CMS-u koji administratorima omogućava potpunu samostalnost u upravljanju i uređivanju web stranica. U kontekstu razvoja, ključan element je potpuna integracija web shopova s ERP sustavom tvrtke kroz koji se odvija kompletno poslovanje. Komunikacija između web shopova i ERP-a je dvosmjerna, podaci iz ERP se vide online i obrnuto. Tako se npr. svi podaci o proizvodima (opći podaci, cijene, količine (po poslovnicama – više njih) i korisnicima Douglas Iris loyality kartice (stanje bodova koji se skupljaju kupnjom u fizičkim dućanima i u oba web shopa) preslikavaju online. Sve narudžbe koje osim standardnih opcija imaju mogućnosti plaćanja bodovima te unos promo kodova sa promotivnih letaka kojima se ostvaruju dodatni popusti na kupnju, te imaju i mogućnost da se odabere opcija umatanja proizvoda kao poklon te se ti svi podaci i podaci o korisnicima preslikavaju u ERP. Korisnicima Douglas Iris loyality kartice koji kupuju u fizičkim dućanima je omogućeno da spoje svoj korisnički račun sa oba web shopa te da pregledavaju i troše svoje bodove i online a i u fizičkim dućanima. Iako se radi o naizgled dva ista web shopa ključna je razlika u ponudi koja se u jednom dijelu preklapa a u drugom je potpuno drugačija. Ista je situacija sa registriranim korisnicima koji zajedno sa Douglas Iris loyality Card programom (fizička kartica za skupljanje bodova u fizičkom dućanu) mogu imati odvojene račune ili jedan zajednički. Napredni automatski sustav za optimizaciju za tražilice (SEO) svaki web optimizira na drugačiji način kako bi se isti proizvodi na oba weba u tome dijelu razlikovali odnosno drugačije optimizirali te se tima rješava pitanje duplicate contenta. Registrirani posjetitelji stranica osim kupnje, mogu kreirati liste želja, predloške za kupnju, te u svakom trenutku pregledati svoje dosadašnje narudžbe i stanje bodova. Navigacijska i sadržajna struktura omogućuju intuitivno i jednostavno kretanje unutar web shopa, što boravak na stranicama, u skladu s decentnim dizajnom sučelja, čini vrlo ugodnim iskustvom.